۱۴۰۱/۰۲/۲۹

فیلم صحبت های عجیب رشیدپور در حمایت از پراید!

در حالی که روزهای گذشته رشیدپور مجری صدا و سیما در نقد پراید و خودرو داخلی صحبتهایی کرده بود حالا فیلم سالهای دور او که از پراید و خودروسازها حمایت میکرد سوژه فضای مجازی شده است.

به گزارش اصلاحات نیوز، در حالی که در روزهای گذشته رضا رشیدپور که این روزها در جزیره کیش زندگی میکند در لایو اینستاگرام خود به انتقاد از خودرو های داخلی و پراید گفت:

مردم ایران باید بدانند که با ۲۰۰ میلیون پراید میتوانند در دبی بنز سوار شوند

حالا ویدیویی از او منتشر شده که در سالهای نه چندان دور زبان در حمایت از پراید باز میکرده و برای مخالفین و منتقدین خودرو سازان داخلی ارزوی « کور شود هر انکس نتوان دید » از پشت تریبون میخوانده است که رفتار دوگانه سوژه فعالین فضای مجازی شده است. 

البته روزنامه کیهان امروز هم به این دورویی واکنش نشان داده و در مطلبی امروز نوشت : وقتی از خودروسازان دستمزد بالا می‌گرفتی، از تولید خودرو داخلی حمایت می‌کردی

کیهان در ادامه گفته: رشیدپور تا چندی قبل از مدافعان سرسخت شرکت‌های تولید خودروی داخلی بود! اما ظاهرا تغییر ۱۸۰ درجه‌ای نظر وی به این دلیل است که تا چندی قبل به‌عنوان مجری هم در صداوسیما برنامه داشت و هم به‌عنوان مجری در مراسم شرکت‌های خودروسازی دعوت به کار می‌شد و قاعدتا دستمزد بالایی هم دریافت می‌کرد

ما را در
گوگل نیوز دنبال کنید